HUNKYDORY A/W 14

2014-01-28 @ 12:09:00
 
Foto: Kristian Löveborg
 
Vad hade jag inte gjort för att byta ut min existerande vardag med förkylning, feber, snöstorm och oändligt med skolarbeten mot modeveckan i Stockholm...? Men all heder åt internet som ger en möjlighet att bevaka på avstånd. Hunkydory, solklar favorit vad gäller styling. De lyckades pricka in flera detaljer som jag bara älskar.
  • Den lösa kostymbyxan
  • De bara axlarna
  • Lågt sittande bälten
  • Djupa urringningar för att nämna några...
Tips till er och klapp på axeln till mig själv: i sista sekunden innan snön kom (och det skulle känts totalt onödigt) så köpte jag en skepparkavaj på rean. Den hänger kvar till nästa höst! Spring och köp! Eller spara den du har! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback